tisdag 10 mars 2009

Tv-kväll

Tisdagar är min favoritkväll framför TV-apparaten. Det är bara att sätta sig ner i länstolen redan vid klockan halv sex för då drar showen igång.

Det tävlas i design på trean, sedan kommer Frasier på nian. Sedan visar femman repriser på Vänner och efter det är det ettan som gäller en timme. Klockan nio är det Desperata Husfruar som gäller och därefter är det tillbaka till femman igen fram till klockan halv tolv. Bara favoritprogram hela kvällen.

En sådan här trevlig TV-kväll måste man ha något gott att smaska på. Jag har fallit för frestelsen och slängt ihop en Toscakaka som just nu är i ugnen. Om en stund är den klar och då skall den njutas med iskall mjölk. Jag kan knappt bärga mig!

Om ni inte vill göra en Toscakaka kan ni istället följa mitt recept på pärondelikatess här intill.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja ett besök hos dig måste planeras in!!! Jag är såååå sugen på toscakaka MUMS